Behavioral Advertising

Reklama Zachowaniowa

Reklama skierowana do osób fizycznych na podstawie obserwacji ich zachowania w czasie. Najczęściej odbywa się to w drodze zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych lub profilowania, ogólne rozporządzenie o ochronie danych wymaga, aby osoby, których dane dotyczą, miały możliwość rezygnacji z jakiegokolwiek zautomatyzowanego przetwarzania, były informowane o logice związanej z automatycznym przetwarzaniem danych osobowych i co najmniej w przypadku profilowania być poinformowany o konsekwencjach takiego przetwarzania. Jeżeli pliki cookie są wykorzystywane do przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji do celów reklamy behawioralnej, dyrektywa o prywatności i łączności elektronicznej jest wymagane, aby osoby, których dane dotyczą, wyraziły zgodę na umieszczenie takich plików cookie po otrzymaniu jasnych i wyczerpujących informacji. Skrót(y): OBA Powiązane terminy: Online Behavioral Advertising, Behavioral Targeting, Contextual Advertising, Demographic Advertising, Premium Advertising, Psychographic Advertising, Remnant Advertising

Skrót:

 

Behavioral Advertising
0 0 votes
Ocena artykułu
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Zależy mi na Twojej opinii poniżej 😀x